Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zaterdag 28 november 2009

Buikje van 54 dagen


Ik heb al een flink buikje hé. De meningen zijn erover verdeeld. De één zegt dat het niet zo'n dik buikje is en mijn fokster, Ineke Mielekamp, denkt dat er wel 5 pups in moeten zitten. Ik heb zelf geen idee en trouwens geen enkel idee wat er nu precies aan de hand is! Maar zo lekker op de bank liggen en dat geaai over mijn buik vind ik wel geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten