Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zondag 27 mei 2012

Toch een keer moe


En dan is Vanni toch een keer moe van al dat geren en gaat er lekker bij liggen. Ze is pas weer lekker kort geschoren en dat is maar goed ook want het is ontzettend warm de laatste dagen. Ze is ook een beetje van slag met al die aandacht voor Tosca en de pups en wil steeds naar boven. Ze rende één keer per ongeluk achter me aan (en dat gaat met een rotvaart) en Tosca wilde net uit de werpkist komen naar mij toe en rende nu onmiddellijk de werpkist weer in met een grote grom! Daar had Vanni niet van terug. Ik heb haar gauw weer beneden achter de deur gezet. Vanni kan pas "tante" zijn als de pups beneden komen met een week of 3. We zijn reuze benieuwd hoe Vanni als moeder zal zijn. Als "tante" was ze super bij het vorige nestje van Tosca. Al haar onderzoeken zijn nu afgerond en het ziet er goed uit. We wachten nog op het definitief rapport van de Raad van beheer wat haar HD-foto betreft. Volgdens de dierenarts had ze A-heupen. Nu is het wachten op haar loopsheid en aangezien ze er telkens meer dan een jaar overdoet willen we ook niet wachten tot de volgende loopsheid. Ze was vorig jaar eind Juli loops. Afwachten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten