Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

donderdag 30 oktober 2014

Vanni zoekt naar pups

Vanmorgen heeft Vanni een hele andere blik in de ogen en jammert constant en zoekt overal naar pups. Zoekt waar het reutje gelegen heeft, probeert knuffels naar die plek te brengen. Het is heel hartverscheurend om te zien. Ik had toch niet het advies van de dierenarts op moeten volgen. Vanni was teveel onder de invloed van de narcose en niet zichzelf. We hadden de pup apart moeten leggen de hele nacht en om de 2 uur bij haar moeten aanleggen terwijl we Vanni bij haar kop vasthielden. Het ziet ernaar uit dat ze vanmorgen heel anders zou hebben gereageerd. Maar nu is het te laat. Het doet veel pijn Vanni zo wanhopig te zien zoeken. De dierenarts had gezegd dat ze niet langer dan een half uur bij de pup weg moest omdat het anders zo wie zo mis zou gaan. We hadden dat niet moeten doen. Nu voel ik me beroerd en schuldig naar het reutje en Vanni toe. Het zal tijd kosten om hier wat overheen te komen.

2 opmerkingen:

  1. Och wat verdrietig nieuws, heel veel sterkte! En een dikke knuffel voor Vanni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim mijn vingers blauw, dat de match met de andere pups slaagt.... Liefs voor Vanni... Sterkte Agnes

    BeantwoordenVerwijderen