Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zondag 2 oktober 2011

Clubmatch in Zwitserland september 2011

Vanni haar tweede "optreden!" Er waren 9 honden in de jeugdklasse en ze was het laatste aan de beurt. Het was een krap zaaltje en de toeschouwers met hun honden zaten dicht op de ring. De keurmeester, de heer Müller, wilde de honden ook op de trimtafel hebben! Vanni sprong omhoog en hoefde alleen een zetje te hebben! Ik was trots op haar. Ze hield haar aandacht op mij gericht, liep keurig mee, zonder gespring, liet zich niet afleiden, op de normale pogingen na om even te proberen contact te maken met de buurhond tijdens het lange wachten. Vanni haar temperament kennende vond ik het heel knap zoals ze zich gedroeg in de ring. Ze is nog volop in ontwikkeling en ik had ook geen "uitmuntend" verwacht. Ik was dan ook tevreden met haar omschrijving en de uitslag "Zeer Goed".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten