Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

donderdag 6 oktober 2011

Vanni, tijdens de show in Zwitserland

Vanni gedroeg zich keurig en deed haar best om zich op mij te concentreren. Het was allemaal erg krap en de groep bestond uit 9 jeugdhonden dus moest ze lang wachten. Ze was de negende! Vanni is zo'n "spring in het veld", maar ze deed het super! Geen gespring, geen geblaf! Kortom, ik was heel trots op haar. De keurmeester wilde alle honden op de trimtafel hebben, wat zeer ongebruikelijk is voor een werkhond! Honden die dat niet gewend zijn associƫren dat toch met een borstelbeurt of de dierenarts en dat was wel te merken, maar Vanni deed zelfs een poging om erop te springen! Ze kreeg als beoordeling een: "Sehr Gut" Ik was tevreden. Het is de tweede keer dat ze aan zoiets meedeed. De beoordeling is al scrollend naar beneden te vinden en je kunt hem vergroten door er op te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten