Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zondag 23 september 2012

trainingsolie te koop cani-truf

Sinds kort heb ik weer trainings olie te koop van cani-truf. Een aantal blikjes heb ik kunnen kopen en die over glazen flesjes met een pipetje verdeeld zodat het veel goedkoper kan en verstuurd per brievenpost, dus zijn de portokosten lager. Ik kan deze partij flesjes  verkopen voor 3,50 euro per flesje.


Neem contact op via mijn emailadres en vermeld je complete adres. Je kunt het geld dan via de bank overmaken. ik mail dat het totaal bedrag en het banknummer door.

We hebben gemerkt dat onze honden zonder problemen de overstap van het zoeken naar een voorwerp met druppels cani-truf naar het zoeken van de echte truffels zonder problemen gemaakt hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten