Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

maandag 17 september 2012

Truffelolie


In afwachting van  het aanpassen van het stukje over de training met truffel olie schrijf ik hier maar even iets over de laatste ontwikkelingen op dat gebied. Ik heb 3 blikjes nieuwe olie verdeeld over 29 kleine apothekers flesjes met een pipetje erin. Je kunt dan een paar drupjes op een doekje doen. De olie moet in de koelkast bewaard worden. Je kunt er lang mee doen en is op deze manier veel goedkoper dan een heel blikje met 80ml erin. Deze flesjes kosten 3,50 euro per stuk. Als ik het op moet sturen past het door de brievenbus. Dus de porto kosten vallen mee. Verder zullen de flesjes bij clubactiviteiten aanwezig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten