Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zaterdag 5 november 2016

Pups krijgen een beurtje


Het is weer tijd voor het knippen van de nagels. 5x 18 nageltjes!! Bruintje, blauw, probeert eronder uit te komen, maar hij heeft geen keus. ik kan pas stoppen als het goed gaat. ik zou kunnen beslissen, als het erg moeilijk is om maar 1 of 2 voetjes te doen en de volgende dag de volgende, maar uiteindelijk is het bij alle voetjes gelukt en ik heb even naar het gebit (wat er nog niet is) gekeken en een paar rukjes aan haartjes in de gehoorgang gegeven, om alvast te wennen aan dit soort zaken. Ze deden het allemaal goed, zelfs roze liet het gebeuren. Nu waren ze wel moe, want ik had ze uit hun slaap gehaald. Ik doe dit niet als ze op hun alleractiefst zijn!
Bij Sahare is 1 hoektand erdoor en bij allemaal voel je dat ze eraan komen! Flinke kauwbehoefte dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten