Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

vrijdag 25 november 2016

Werpkisthoek schoonmaken. Vanni gaat in het puppymandje liggen!


Tjitte in zijn pyjama aan de slag met de korrelbak. Zelf heb ik de werpkist schoon en moet bijna naar mijn werk. Ik sta om 5.45 op en begin eerst met de pups. Als het weer buiten goed is gaan de pups naar buiten en heb ik mijn handen vrij. Daarna komt Tjitte ook en maak ik me klaar om naar het werk te gaan en maakt hij het verder af. De pups hebben dan eten gehad en na het buiten spelen gaan ze tevreden en moe de schone keuken in! Meestal heeft Vanni ze buiten gezoogd en is dan over het hoge hek gesprongen als ze er genoeg van had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten