Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

vrijdag 29 januari 2010

"Bruininne" wordt bijna opgehaald



Arme "Bruininne" voelt zich wat verloren, zo zonder haar broers,gelukkig speelt Tosca wat meer met haar. Vanavond heb ik maar even extra met haar gespeeld. Ze bracht steeds het speeltouw terug wat ik weggooide en legde het in mijn handen, ze genoot van de aandacht. Het duurt niet zo lang meer dan wordt ook zij opgehaald. Het zal stil zijn in huis.
We hopen op een 2de nestje van Tosca, dat zal dan ongeveer volgend jaar maart zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten