Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

maandag 25 januari 2010

"Witsnuitje", 3000 gram, 7 weken oud



Onze zeer op aandacht gestelde "Witsnuit" die zich regelmatig goed laat horen als hij ziet dat je in de buurt bent. Hij was de enige die in de kamer waar de gedragstest werd afgenomen ineens mij in het oog kreeg buiten achter het raam en naar het bed liep en er met zijn voorpootjes tegenaan sprong om zijn bekende "gehuil" te laten horen!!(ik heb me gauw omgedraaid).
Over hem werd gezegd dat hij veel contact zoekt en graag bij je wil zijn. Er moet gestimuleerd worden om ook het samen werken leuk te gaan vinden. Ook hij was stabiel, vrij en niet bang uitgevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten