Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

vrijdag 1 januari 2010

Verhuizing naar de woonkamer





Een hele verandering! Het knusse kamertje waar ik en mijn pups en het vrouwtje de eerste 3 weken doorgebracht hebben is verplaatst naar de woonkamer. Ik snapte er eerst niets van en wilde veel liever terug naar die achterkamer. Ook mijn kindjes waren helemaal van slag. Maar nu vind ik het best wel gezellig en de rust is weergekeerd!
Mijn pups mogen nu de kist uitscharrelen en de bedoeling is dat ze een beetje leren om hun behoeft te doen in de houtkorrelbak, dat scheelt weer voor mij! Ze poepen daar al wel, alleen voor het plassen zijn ze niet snel genoeg in de houtkorrelbak. Als ze later in de hele ren mogen hoopt mijn vrouwtje dat mijn kindjes naar de korrelbak teruglopen. Dat wordt nog spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten