Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

maandag 7 februari 2011

buikfoto Tosca 56ste dag

Eergisteren, zaterdag 5 februari hebben we de spullen van boven gehaald en de logeerkamer is ingericht voor de aanstaande bevalling! Tosca moest er nog niets van hebben! Alleen Vanni is even poolshoogte gaan nemen. Er staan aan de achterkant en zijkanten hekken omheen zodat ik er een bruin laken overheen kon leggen en van voren er wat overheen kon laten hangen. Het is nu een mooi "hol" geworden en bij Tosca haar vorige bevalling was dat de enige manier om haar erin te krijgen! Ze kroop steeds onder het hangmappensysteem van Tjitte of onder zijn bureau en wilde duidelijk ergens beschut onder liggen. De open werpkist vond ze maar niets. We gaan ervan uit dat het nu weer zo zal gaan. Toen ze uiteindelijk begon met persen maakte ze er geen probleem meer van dat het laken eraf ging (voor ons wel zo makkelijk!).
Heel spannend hoe het nu zal verlopen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nynke,

    Misschien vind je het raar, maar ik kijk nog steeds af en toe op je site en zeker nu. Wat spannend allemaal weer en wat een lieve foto's van Tosca. Ik wens jullie een heel mooi nestje toe met veel mooie en gezonde pups, ik kijk uit naar de volgende foto's en blijf het volgen!

    Groetjes,
    Laura van den Ent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s.: ik heb geen idee wat je voor profiel moet invullen voordat je de reactie plaatst, ik heb maar gekozen voor Anoniem, anders moest ik van alles invullen wat ik niet heb? Geen idee....

    Groet,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen