Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zaterdag 19 maart 2011

Buiten in de kennel

Het was zulk prachtig weer, dus we hebben voor het eerste de buitenkennel geplaatst en de pups er een tijdje ingezet. In een hoek van de kennel een stuk van de tuin erbij ingesloten en daar houtkorrels gestrooid. Er waren net een paar buurmeisjes op bezoek. Reuze spannend voor de pups, dat grote buiten!! Bandhu en Berenice waren het minst onder de indruk en gingen al snel spelen. Bibiana en Beniamina vonden het heel spannend. Beniamina ging na een tijdje toch aan het spelen. Bibiana verkende op haar voorzichtige manier de gevonden blaadjes, was blij dat het kleed erneer gelegd werd en zocht wat bescherming bij de zitttende meisjes of bij hun voeten. Vanni heb ik erbij in gedaan zodat zij met ze kon spelen en gerust kon stellen, wat ze prima deed. Ik herken heel veel van Tosca in Bibiana, toen die zo klein was! Ook Bibiana ontspande uiteindelijk en toen vond ik het ook weer hoog tijd voor een rustpauze in hun eigen vertrouwde werpkist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten