Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

woensdag 6 juni 2012

Close-up Brenta en oogjes gaan open!!



Vandaag is er een boel veranderd! Na mijn werkdag zie ik dat de oogjes open gaan! Ook beginnen ze hun achterpootjes op te richten! Voor de pups gaat er nu een wereld open. Het is verwarrend allemaal. Eerst alleen alles op de tast en de geur en het zoeken van de lichaamswarmte. Nu komt het zien en horen erbij. Echt goed zien ze nog niet, maar dat komt snel. Enza raakte even in paniek toen ik haar oppakte en maakte enorm misbaar, Tosca stopte met eten om te kijken wat er aan de hand was en likte haar snuitje. Ze werd pas rustig toen ik haar bij Tosca legde. Enza is het  gevoeligste van het stel zoals ik al vaker gemerkt heb. Doordat ze nu ook begint te zien en zich meer bewust wordt van alles is het wat overweldigend allemaal. De komende tijd is het belangrijk dat ze gewend raken aan het opgepakt worden. Ze ervaren nu meer dat er wat met ze gebeurd en laten merken of ze dat leuk vinden of niet. Tosca is een tijd beneden geweest en heeft net haar eten gehad, de pups zijn onrustig omdat ze Tosca ruiken en ook wat willen. Tosca schrikt wat van al het gepiep en loopt heen en weer van de werpkist naar haar etensbak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten