Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

zaterdag 16 juni 2012

Spelen na het zogen (1)


Na gedronken te hebben zijn de pups meestal een tijdje aan het spelen. Alleen Serchio zie je tijdens de volgende filmpjes in de linker werpkisthoek steeds proberen te blijven slapen. Ik heb de grote deur opengezet om te kijken wie er als eerste over het randje komt. Later is het de bedoeling dat ze over de rand terugklimmen als ze hun behoefte gaan doen. De korrelbakrand is lager dus ik hoop wel dat ze de moeite nemen om, als ze meer ruimte krijgen, over die rand te klimmen. Dit hekwerk is nieuw en wil ik graag als binnenruimte houden voor de nacht en als ze liggen te slapen, zodat bij het wakker worden hun ruimte beperkt is tot de werpkist en de korrelbak.
Reno en Roia spelen in de werpkist. Fiora, Brenta en Enza proberen vanuit de korrelbak naar het buitengebied te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten