Welkom op het Saltelante Blog

Welkom op het blog van mijn Lagotto Romagnolo kennel: Saltelante. op dit blog kunt u alles volgen wat er gebeurt met en rondom de honden van de kennel. Hier vindt u het laatste nieuws over eventuele nestjes die er zijn, belevenissen bij cursussen, shows waaraan de honden deelnemen en nog veel meer. Voor meer informatie over de kennel en het ras kunt u kijken op mijn website: www.saltelante.nl

maandag 18 juni 2012


De pups mogen kort in het "buitengebied" van de woonkamer-ren. De rol/geluidenbal heb ik er even in gelegd om hun reacties te zien. Het knallen van een ballon heb ik ook al eens gedaan. Ik zal er een keer een filmpje van maken (het geluid niet te hard zetten, anders schrik je er zelf van!). Ze stopten allemaal met waar ze mee bezig waren, maar de staartjes bleven hoog en ze gingen weer verder met waar ze mee bezig waren. ik blijf dat regelmatig doen. Straks komt de geluiden CD. Maar alles in proporties, er is al zoveel nieuw de laatste 2 dagen! Ze hebben gedronken na de boswandeling met Tosca en Vanni en daarna gingen ze allemaal de korrelbak en om wat te doen en daarna mochten ze dus kort even in het "buitengebied", ze werden al gauw moe en ik heb ze weer in de werpkist terug gezet met gesloten deur. Geen "ongelukjes" op het zeil gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten